مراسم تقدیر از ملی پوشان  عکس 1 9

من اخرش از دست شهرام دق مرگ میشم.....سوگند خانوم کجاست این صحنه هارو ببینه....شهرام جان عزیزم  الهی قربونت برم

بادمپایی اومدی حداقل یه جوراب پات میکردی میومدی مجلس تقدیر ای خخخخخخخخخخخدا.



نظرات شما عزیزان:

دختر والیبالی
ساعت10:34---27 مرداد 1393
وای خدا اشکم دراومده ایشاالهه خدارحمتش کنه عالی بود بازم سر میزنم اعهنگت به مطالبت می مد الهی بگردم بچه ها چه طوری گریه م یکردن
مرسی عزیزم فدات شم منم خیلی ناراحت شدم از دیدن اشکشون.....حتما میام وبت


ملیکا
ساعت21:47---21 مرداد 1393
همیشه بهت سر میزنم فقط جون مادرت این آهنگو بر دار اشکمون در اومد.
پاسخ:خیر تا چهلم هست


ملیکا
ساعت21:45---21 مرداد 1393
دیدی من چقد بامرامم گفتی بیا اومدم دمت گرم عجب وبلاگی ساختی شما هم یه وقت فرصت کردی یه ایمیل بده فدات شم بای

ملیکا
ساعت16:09---20 مرداد 1393
سلام عزیزم وبلاگت خیلی توپه بخاطر حسین معدنی هم ناراحت شدم خدا رحمتش کنه هر چی عکس از اون داری بزار . بای
پاسخ:چه عجب تشریف اوردین بالاخره رفیق فابریکت که هنوز ردی ازش نیست ....مرسی عزیزم منم ناراحت شدم


دختــــــــــری از جنــــس والیبــــــال
ساعت12:58---10 مرداد 1393
دیدی حسین معدنی مرد
پاسخ:اره خدا رحمتش کنه یه لحظه که این نوشتی یه جوری شدم.خدا رحمت کنه واقعا برای تیم زحمت کشید


دختــــــــــری از جنــــس والیبــــــال
ساعت11:38---7 مرداد 1393
ایششششششششش شهرام زن داره
پاسخ:ناراحت نباش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 6 مرداد 1393برچسب:, ] [ 22:33 ] [ ㋡والـــــ ـــــیبـال فــــ ـــریکــــ㋡ ]
[ ]