سعید معروف | www.shopbaz1.mihanblog.com

جام جم آنلاین: با قدی متوسط و جثه‌ای كه كمتر به والیبالیست‌ها می‌ماند، پشت تور سفید رنگ والیبال خود نمایی می‌كند. پاسوری كه از همان ابتدا ‌درخشید و پله پله، نردبان موفقیت را بالا رفت و در اوج، جایی كه روزی در آرزوهایش‌ ترسیم كرده بود، ایستاد و خیلی زودتر از نام‌خانوادگی‌اش معروف شد.
شاگرد بی‌نام و نشان سال‌های دور مصطفی كارخانه، امروز وقتی مقابل تیم‌های سوپر لیگی به میدان می‌رود، رقبایش را به وحشت می‌اندازد، آنقدر كه مربیان دست كم 2 بازیكن خود را مامور مهار او می‌كنند. تمام‌ترس رقبایش نه به خاطر قد و قواره بلند و هیكل تنومند بلكه به دلیل هوش و ذكاوت خدادادی‌اش است. پاس‌های لب تور كه به همت هم تیمی‌هایش به زمین حریف دوخته می‌شود، همه و همه از یك چیز سرچشمه می‌گیرد: تمرین منظم و قدرت بالای تفكر.سعید معروف، معروف‌تر از آن است كه بخواهیم از افتخار آفرینی‌هایش در رده‌های مختلف ملی بنویسیم. اما عنوان ارزشمند‌ترین بازیكن آسیا در مسابقه‌های والیبال جام ملت‌ها چیزی نیست كه براحتی بتوان از آن عبور كرد و آن را كم فروغ جلوه داد، عنوانی كه تا مدت‌ها والیبال تشنه كشورمان به آن خواهد بالید. پاسور ارومیه‌ای تیم ملی والیبال كشورمان كه تاكنون توانسته 3 بار عنوان بهترین پاسور آسیا را از آن خود كند در یك صبح زمستانی و دقیقا سر ساعت 10 رودررویمان نشست و از افتخار آفرینی‌هایش گفت. او واقعا دقیق است درست مثل پاس‌های كوتاه و سرعتی‌اش.

 


 

شما در پانزدهمین دوره مسابقه‌های جام ملت‌های آسیا كه به میزبانی فیلیپین برگزار شد، عنوان ارزشمند‌ترین بازیكن را به خود اختصاص دادید، در حالی كه همگی فكر می‌كردند شما بهترین پاسور مسابقه‌ها خواهی شد؟

بله كاملا درست است، البته من.............