سید تیم ایران از ترس لهستان و از دلتنگی تیم برای شهرام محمودی صحبت کرد......

سید: برخوردهای لهستانی ها ناشی از ترسشان است/ دلمان برای شهرام تنگ شده است

دفاع وسط تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به برطرف شدن خستگی بازیکنان تیم در شرایط خوبی به سر می برند و نتیجه بازی بستگی به شرایطی است که در طول مسابقه اتفاق می افتد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ سید محمد موسوی اظهارداشت: تیم والیبال لهستان از ما می ترسد این مساله را از حرکات آنها مقابل ما می توان درک کرد این که راس ساعت مقرر خودشان و وسط تمرین ما وارد سالن می شوند و اجازه نمی دهند حتی یک دقیقه بیشتر در سالن بمانیم، ناشی از ترس وجودیشان است. البته آن ها حق دارند چون باید در 2 بازی آخر مرحله مقدماتی 6 امتیاز کامل را به دست آوردند.
دفاع وسط تیم ملی والیبال کشورمان یادآور شد: وضعیت حضورمان در مسابقات امسال نسبت به سال قبل تفاوت چندانی نداشته است،. در گذشته هم تمرینات سخت و پروازهای طولانی داشتیم ولی نوع اجرای این رقابتها امسال عوض شده است به نظرم برای فدراسیون جهانی والیبال برگزاری این رقابتها به شکل های گوناگون حکم آزمون و خطا را دارد. درکل من با نوع اجرای لیگ جهانی در سال جاری موافق هستم چون بازیها عادلانه تر برگزارشد. ما سال قبل 4 بازی در تهران و 6 بازی خارج از خانه داشتیم ولی امسال این گونه نبود.
موسوی در خصوص مصدومیت شهرام محمودی و عدم حضورش در ترکیب اعزامی به لهستان اظهارداشت: جای خالی شهرام در تیم احساس می شود. همه ما دلمان برایش تنگ شده چون وی نه تنها از نظر فنی در تیم تاثیرگذار است بلکه از نظر احساسی هم بازیکنان را به خود علاقمند کرده است. در این2 بازی آخر مرحله نهایی امیرغفور و رضا قراء به جای محمودی برای تیم بازی خواهند کرد و آمادگی خوبی هم دارند.
دفاع وسط تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه یادآور شد: کواچ یکی از مربیان بزرگ والیبال جهان است. در این سطح مربیان از نظر فنی نسبت به یکدیگر برتری ندارند و فقط تفاوت های آن ها از نظر روانشناسی است. خوشبختانه کواچ تا کنون توانسته به خوبی با ملی پوشان ارتباط برقرار کند همان طور که بازیکنان با وی دوست هستند همان طور هم فاصله مربی و بازیکنان محفوظ مانده است و ملی پوشان از جان و دل بازی می کنند.
 


سید  برخوردهای لهستانی ها ناشی از ترسشان است  دلمان برای شهرام تنگ شده است 1

[ سه شنبه 13 تير 1393برچسب:, ] [ 14:0 ] [ ㋡والـــــ ـــــیبـال فــــ ـــریکــــ㋡ ]
[ ]

تیم ملی والیبال با11بازیکن عازم لهستان شد

 

تیم ملی والیبال با 11 بازیکن عازم لهستان شد


تیم ملی والیبال بامداد امروز چهارشنبه با 11 بازیکن راهی لهستان شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز چهارشنبه با 11 بازیکن راهی لهستان شد و بازیکن دوازدهم نیز روز پنج شنبه بعد از برطرف شدن مشکل خروج از کشور راهی لهستان خواهد شد.
سعید معروف، محمد موسوی، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد ظریف، مهدی مهدوی، امیر غفور، آرمین تشکری، میلاد عبادی پور و  پوریا فیاضی 11 بازیکن اعزامی ایران هستند.
رضا قرا نیز به جای شهرام محمودی که به دلیل مصدومیت مچ پا نمی تواند ملی پوشان ایران را همراهی کند، روز پنج شنبه پس از برطرف شدن مشکل خروج از کشور راهی لهستان خواهد شد.
هفته پایانی لیگ جهانی والیبال از روز پنج شنبه آغاز می شود و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.
تیم ملی والیبال ایران روزهای جمعه و شنبه 13 و 14 تیرماه در برابر لهستان صف آرایی خواهد کرد.
ملی پوشان ایران در دو مسابقه رفت که در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد، موفق به شکست این تیم شدند و جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت ها را کسب کردند.

[ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, ] [ 13:47 ] [ ㋡والـــــ ـــــیبـال فــــ ـــریکــــ㋡ ]
[ ]

اعضای تیم ملی والیبال ایران

 

 

         

سعید معروف

سید محمد موسوی

شهرام محمودی

 

فرهاد قائمی

مجتبی میرزا جان پور

امیر غفور

فرهاد ظریف

پوریا فیاضی

عادل غلامی

میلاد عبادی پور

سرمربی تیم ملی آقای کواچ

 

[ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:بازیکنان تیم ملی, ] [ 9:47 ] [ ㋡والـــــ ـــــیبـال فــــ ـــریکــــ㋡ ]
[ ]

تبریک به مناسبت راهیابی تیم ایران به مرحله ی نیمه نهایی.

 تبریک میگیم برد شیرین بچه های والیبال رو در مقابل

تیم قدرتمند لهستان

وبا ارزوی موفقیت در بازی بعدی

با این تیم

 

 

[ شنبه 6 تير 1393برچسب:, ] [ 13:35 ] [ ㋡والـــــ ـــــیبـال فــــ ـــریکــــ㋡ ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد